Voorstellen: Vivian van WorldMusthaves

(Vivian Verheij) #1

Hoi!

Ik ben Vivian en ben bezig met het opstarten van mijn webwinkel www.worldmusthaves.com. Dit idee is ontstaan doordat ik graag reis en altijd het idee had een eigen webshop te starten. Op dit moment zit ik nog in de opstartfase en hoop z.s.m. live te gaan. Tips voor het maken van een webshop via mijn webwinkel.nl zijn natuurlijk altijd welkom! Ik hoop dat ik veel plezier uit de webshop kan halen en veel ideeën kan uitwisselen via dit forum.

Groetjes,
Vivian

(Patrick Heijmans) #2

Hallo @Vivian welkom bij webwinkelvragen en bedankt voor je introductie.
Hou ons op de hoogte van je webwinkel reis, ik ben wel benieuwd hoe het gaat, daarnaast ben ik natuurlijk ook benieuwd wat je allemaal wil gaan verkopen in je webwinkel.

Je persoonlijke webwinkelscan hou je van mij tegoed.

(Jochem van Mill) #3

Welkom @Vivian. Heb je al een platform gekozen waarop je je webshop wilt gaan bouwen?

(Vivian Verheij) #4

Hoi Jochem,

Ik ben al een eind opweg met het bouwen van mijn webshop via mijnwebwinkel.nl en dat gaat tot nu toe goed :grinning:

Groetjes,
Vivian

(Vivian Verheij) #5

Hoi Patrick,

Bedankt voor je berichtje! Op mijn webshop zal ik fashion, interior en lifestyle producten gaan verkopen vanuit verschillende landen. Dus bijvoorbeeld typische Marrokkaanse poefen en de nu populaire Bali bags. Bedankt dat ik de winkelwebscan tegoed houd. Wanneer kan ik die het beste inzetten?

Groetjes,
Vivian

(Patrick Heijmans) #6

Zodra je website live is kunnen we het beste een 0-meting doen dan start je direct goed.
Het beste is dan om bijvoorbeeld iedere maand of kwartaal een nieuwe scan te maken voor het bijhouden en updaten van je webwinkel.

Neem je deze producten dan mee uit de desbetreffende landen of laat je deze importeren ?

(Vivian Verheij) #7

Top! Dat laat ik dan weten. Ik doe inspiratie op op mijn reizen en neem dan wat dingen mee en later zal ik het dan moeten importeren.