Voorstellen: Ikhebeencactus.nl

(Ikhebeencactus.nl) #1

Wij zijn Chanel en Bo en zijn in september 2017 gestart met ikhebeencactus.nl. In de webshop verkopen we cactussen en vetplanten. Dit is begonnen vanuit een hobby. In de achtertuin hebben we een aardige tuinkas zelf gebouwd waaruit we de cactussen versturen door heel Europa. In het begin verkochten we alleen zelf gekweekte cactussen en vetplanten. Echter omdat de vraag zeer snel toenam worden de planten nu grotendeels geïmporteerd.

Het lijk ons leuk om hier ervaringen te delen, te lezen en vooral te leren van andere webshop eigenaren over hoe hun de start, de groei en het hebben van een webshop ervaren.

Cactusknuffels Chanel & Bo

(Peter Pastoor) #2

Hallo Chanel en Bo. Allebei welkom op dit forum en vraag alles wat je vragen wilt!

(Pieternel van der Stelt) #3

Hoi Chanel & Bo

Wow vet veel cactussen hebben jullie zeg.
Ik heb alleen een tip, de prijs in de shop heb je een beetje klein staan bij de cactussen en misschien die 0 weghalen voor elk getal € 02,95 -----> € 2,95

Vindt het een beetje lastig te zien allemaal, misschien ook je lettertype iets strakker… Ligt misschien aan mij maar ik kan het niet goed lezen allemaal

Groetjes Pieternel

(Patrick Heijmans) #4

Bedankt voor je introductie en welkom @ChanelenBo
In de bijlage jullie persoonlijke webwinkelscan. Ook voor jullie belangrijk is om de alt-teksten van de afbeeldingen in te vullen.

Site Audit (ikhebeencactus.nl).pdf (106,7 KB)

Daarnaast ben ik het wel met @InpakkenenUitdelen eens dat de gekozen lettertype heel mooi is, maar niet zo goed leesbaar voor het web. Vooral op mobiel wordt moeilijker leesbaar