Powerfulproducts.nl

(Robert) #1

Ik ben Robert en 38 jaar. Eigenaar van een wikkel en reparatie bedrijf en bij toeval in 2010 begonnen met wat handelen via het internet. Het was erg onschuldig en zeker een hobby, maar in die tijd kon je redelijk snel groeien en toen ook snel besloten om een webwinkel te starten. Ik zie het nog steeds als hobby en zeker niet als werk maar je bent er echt 24/7 mee bezig.

(Patrick Heijmans) #2

welkom en bedankt voor je introductie @Robert
Ja een webwinkel is hard werken :wink:
Is het nu je fulltime job ?

Ook voor jou zal ik binnenkort een scan maken, als je ondertussen vragen hebt stel ze gerust in de daarvoor bestemde categorieen.

(Robert) #3

Ik kan mijn webwinkel besturen vanuit mijn bestaande pand/bedrijf. Maar ik ben er dagelijks mee bezig de ene dag meer als de andere dag. Maar als je het overdag niet kunt dan is het vaak avond of weekend uren die er in gaan zitten.

(Patrick Heijmans) #4

ok, duidelijk. Ik zie inderdaad dat je een wikkelbedrijf hebt, wat moet ik me daar bij voorstellen ?

(Robert) #5

Reparatie van machines en elektromotoren voor de industrie.

(Patrick Heijmans) #6

nu snap ik het, tja dat krijg je als je de hele dag alleen maar met e-commmerce bezig bent :wink:

(Robert) #7

Ik mag ook zeker niet klagen. Ik heb de webwinkel aardig op de rit al kan het altijd beter. Maar het is de tijd kennis en geld. En de concurrentie is steeds meer in opkomst en ook vooral groot en machtig met zakkenvol Adwords budget

(Patrick Heijmans) #8

@Robert

Hierbij jouw persoonlijke webwinkelscan. Je hebt best veel 4xx fouten en afbeeldingen die niet meer werken, dat zou ik als eerste oplossen.

Bronnen met 4xx status code (details) - powerfulproducts.nl.csv (21,8 KB)

Gebroken afbeeldingen - powerfulproducts.nl.csv (16,1 KB)

Site Audit ( powerfulproducts.nl).pdf (182,0 KB)