Meer informatie over ?

(Patrick Heijmans) #1

Even een vraag aan jullie allemaal.

Waar zouden jullie nu graag meer informatie over willen lezen op webwinkel gebied ? Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

• Zoekmachine optimalisatie
  • Zoekmachine adverteren
  • Usability
  • Conversie optimalisatie
  • Welke tools moet ik gebruiken

(A.M. Beernaert) #2

Voor ons graag tools om foutjes uit de opmaak te halen - opsporing, detectie en herstel van probleem naar onze klanten (kunnen) tegen op lopen.

(Peter Yedema) #3

Ik vind tools die je kan gebruiken ook wel interessant, dat verhoogt vaak ook wel de conversie. En dingen die je echt moet hebben als webshop. Een voorbeeld, toen wij overgingen op PayPal zijn we echt gegroeid in verkopen. Misschien zijn er meer van dit soort tips.

(Miranda Bakkers ) #4

Facebook en Instagram inzetten. Ik ben echt een beginneling wat dat betreft. Alle tips zijn welkom op allerlei gebied om mijn webshop te laten groeien!!

(Dick van den Born) #5

Hier ook het optimaal inzetten van Social Media. Ook bv tips mbt hoe de Facebook pixel te gebruiken om goede (gesponsorde) berichten te gebruiken en zo traffic te genereren. Topic over de tools zijn natuurlijk ook altijd welkom!

Verder weet ik niet hoeveel gebruikers er hier zijn die ook een fysieke winkel hebben, maar je webshop gebruiken/inrichten om te benadrukken dat we clicks én bricks aanbieden is voor ons ook nog wel echt een aandachtspunt. Maar misschien moet ik daar gewoon een keer een topic voor aanmaken).