Maurice De Busschere van MediaMaus "WordPress webontwikkeling op maat"

(Maurice De Busschere) #1

Beste Community leden,

Mijn naam is Maurice De Busschere, een 30 jarige ondernemer uit Elst (Gelderland).
Momenteel bestaat mijn bedrijf MediaMaus “WordPress webontwikkeling op maat” bijna 5 jaar en heb ik al vele mooie projecten mogen realiseren.
Ik bied mijn klanten een One Stop Shop ten behoeve van hun online zichtbaarheid, door het realiseren van tailor made producten & diensten met behulp van een uitgebreid netwerk van samenwerkingspartners.
Hierbij kun je denken aan Webdesigns, Grafisch producten, Websites, Webshops, SEO, SEA en andere online marketing gerelateerde diensten.
Ik werk nu al een aantal jaar samen met Patrick Heijmans en heb een aantal succesvolle webwinkelprojecten mogen realiseren. Uiteraard neem ik graag deel aan deze community.
Ik ben benieuwd naar de verhalen/ervaringen van deze community, hopelijk leer ik nieuwe experts kennen, veel kennis te vergaren over de webwinkel business en wellicht kunnen wij in de toekomst samenwerken aan een uitdagend project.
Daarnaast ben ik volop bezig met zowel mijn zakelijke- als persoonlijke ontwikkeling en ik heb een gevoel dat ik hiervoor op de juiste plek ben!
Zoals iedere ondernemer wil ik blijven groeien en mijn expertstatus vergroten.
Mocht je dus interesse hebben om een keer kennis te maken, te brainstormen of om samen te werken, schroom dan vooral niet om contact op te nemen.
Voor nu wens ik iedereen een fijne dag verder en wie weet wat de toekomst zal brengen.

Met vriendelijke groet,
Maurice De Busschere
MediaMaus “WordPress webontwikkeling op maat”

(Patrick Heijmans) #2

Welkom en bedankt voor je introductie @MediaMaus
Ik denk we hier veel van elkaar kunnen leren, vooral op het gebied van WordPress in combinatie met bv. woocommerce.

(Maurice De Busschere) #3

Graag gedaan @Patrick,
Dat denk ik ook zeker en het uitbreiden van het netwerk met experts is natuurlijk altijd een goed idee

(Peter Pastoor) #4

Hoi Maurice. Welkom op dit forum!

(Olivier ) #5

Welkom op het forum Maurice, mooie intro trouwens :slight_smile:

(Maurice De Busschere) #6

Bedankt voor het warme welkom @Patrick @Peter & @Olivier