Livechat

(Patrick Heijmans) #1

van nu is het mogelijk om een livechat toe te voegen:

Wie van jullie overweegt dit te doen?

(Pieternel van der Stelt) #2

Het leek me wel handig maar vaak kan je hem niet koppelen aan je telefoon. Dus loop.je weg bij je pc dan moet je hem offline zetten. Ben je er weer dan online. Ik gebruik eigenlijk altijd watchapp, altijd bij me en super handig

(Monique Waanders) #3

Wij hebben deze functie al langer actief en dit helpt mensen met vragen wel over de drempel.

Dit was al mogelijk met een omweg. Met Google containers.

(Monique Waanders) #4

Hoe heb je dat gedaan dan?

(Pieternel van der Stelt) #5

Heb mijn telefoon vermeld en dat ik altijd beschikbaar ben via watchapp. En ik kan je zeggen dat daar goed gebruik van wordt gemaakt.

(A.M. Beernaert) #6

Wij houden het voorlopig bij de reeds geïnstalleerde TAWK.TO (die we via een vorige aanbieding van Mijnwebwinkel genomen hebben - gratis versie trouwens :wink: ). We hebben niet de behoefte om voortdurend te wijzigen - wat voor ons goed (genoeg) is, houden we liever aan.

Wordt effectief wel vaak gebruikt door klanten waardoor we minder aparte mails of en berichten via FB messenger ontvangen. Het werkt inderdaad conversie verhogend als je (direct) antwoord kan geven.

De vraag blijft echter als het überhaupt nodig is om altijd (24/7) bereikbaar te zijn voor vragen?

Fijne zondag, Jeroen

(Monique Waanders) #7

Ok niet via iets wat automatisch in te vullen is.

Bedankt voor je reactie

(Pieternel van der Stelt) #8

Nee, dat heb ik niet. Maar dit werkt net zo handig en snel