Klant heeft pakket niet ontvangen


(Dani Daho ) #1

Goedenavond,

Klant heeft pakket met zes flessen niet ontvangen gekregen.

Wat nu?

Met vriendelijke groet,
Dani Daho


(Jochem van Mill) #2

Wat zegt de Track&Trace en handtekening?


(Peter Pastoor) #3

Wat Jochem zegt idd. @schenkin?


(Dani Daho ) #4

Bedankt.

DPD kan die dat ook?


(Jochem van Mill) #5

Als je een trackingnummer hebt gekregen wel.


(Patrick Heijmans) #6

@schenkin en heeft de klant inmiddels iets ontvangen.
Hoor graag hoe je dit hebt opgelost.


(Peter Pastoor) #7

Bij mij hetzelfde probleem nu. De klant had het pas na 4 weken aan en volgens t&t is hij bezorgd en ook volgens mijn vervoerder. Ze kunnen verder geen onderzoek meer doen aangezien het 4 weken geleden is. Moet normaal binnen 5 werkdagen na dag van levering. Klant wist dat het verzonden was aangezien we mailtje sturen met t&t. En toch vroeg hij gisteren wanneer we het zouden verzenden.


(Patrick Heijmans) #8

@schenkin heb je inmiddels wat gehoord?


(Marly Alferink) #9

Ik heb het ook wel eens bij Postnl gehad (lang geleden). Hadden ze het pakketje aan iemand die in de tuin stond, gegeven. Ik heb er veel werk aan gehad, maar het uiteindelijk wel gewonnen. Het gevolg was dat de postbode (ZZPer) zelf naar de mensen toe moest om excuses te maken en contant terug te betalen. Weet niet of dat nu ook nog zo gaat, maar ik vond dat een vreemde gang van zaken.