Hoi, ik ben Fenne van Becidor ;)

(Fenne Hooymans) #1

Hoi, ik ben Fenne van Becidor.

Becidor is een webwinkel in gezonde en paardvriendelijke artikelen voor de paardensport die draait op Mijnwebwinkel.nl. Daarnaast heb ik een tweede webwinkel op Lightspeed draaien. Sinds september 2015 is het mijn fulltime job. Daarvoor studeerde ik naast het runnen van de webwinkel.

De webwinkel is ontstaan doordat ik als 16, 17, 18 jarige al veel handelde in tweedehands paardensportartikelen en een passie voor paardvriendelijk rijden. Uiteraard heb ik ook zelf paarden.

Sinds april naar een pand, waar kantoor en opslag bij elkaar zitten, verhuisd, wat het werk een stuk prettiger en gemakkelijker maakt en we ruimte hebben om verder te groeien en onze klanten beter te helpen :smiley:

Ik hoop op het forum wat handige dingen te leren voor het verbeteren van mijn shops.

Groetjes

(Jochem van Mill) #2

Inspirerend verhaal Fenne, leuke geschiedenis. Welkom op dit forum!

(Patrick Heijmans) #3

welkom en bedankt voor je introductie @Fenne_van_Becidor
Jij kunt nu dus echt mijnwebwinkel en lightspeed met elkaar vergelijken :wink: Ben benieuwd naar je bevindingen.

(Fenne Hooymans) #4

Juist, goed begrepen, haha

(Patrick Heijmans) #5

Hallo Fenny,

Hierbij jouw persoonlijke webwinkelscan. Belangrijkste om je gebroken links op te lossen, afbeeldingen en bronnen met 4xx code

Site Audit ( boomlooszadelbecidor.nlary).pdf (212,8 KB)

Gebroken afbeeldingen - www.boomlooszadelbecidor.nl.csv (4,9 KB)

Gebroken links - www.boomlooszadelbecidor.nl.csv (1,1 KB)