Hoe je 8% meer online omzet haalt dankzij één juridisch foefje

(Patrick Heijmans) #1

Ik ben toch benieuwd hoeveel van jullie dit vinkje hebben, en of het eigenlijk wel klopt zoals in dit artikel beschreven staat:

• ja, ik heb een vinkje
  • nee, ik heb geen vinkje

0 stemmers

(Monique Waanders) #2

Hoe zet je dit bij mijnwebwinkel uit? volgens mij is het namelijk standaard aan.

Iemand hier ervaring mee

(Pieternel van der Stelt) #3

Dat zou ik dan ook wel willen weten, waar kan je hem standaard aan zetten

(A.M. Beernaert) #4

Kan alleen maar JA stemmen - want via Mijnwebwinkel moeten klanten altijd een vakje aankruisen voor akkoord met de algemene voorwaarden. Had dit ook graag anders gezien - ik stuur hen het artikel door met de vraag als dit kan gewijzigd worden.

(A.M. Beernaert) #5

Hier het antwoord van Mijnwebwinkel i.v.m. dit onderwerp - voorlopig houden ze de “verplichte” vink aan bij akkoord gaan met algemene voorwaarden. :frowning:

Dag Jeroen,

We hebben onze informatie gebaseerd op dat wat onze juristen adviseren. Om die reden hebben wij ervoor gekozen om dit op de manier te implementeren zoals dat nu in je webwinkel is gedaan.

Ik heb het artikel wel intern gedeeld, mogelijk dat het in de toekomst mogelijk wordt om op deze manier akkoord te gaan met je algemene voorwaarden. Voorlopig is dat echter nog niet mogelijk.

Hoewel er momenteel geen manier is om dat te doen, wil ik je wel bedanken dat je even de tijd hebt genomen om dit even bij ons aan te kaarten. Het grootste gedeelte van de verbeteringen die we (wekelijks) maken zijn afkomstig uit ideeën en suggesties zoals deze van jou. Dus dank dat je het met ons hebt gedeeld, we houden het in ons achterhoofd :slight_smile:

Een fijne dag gewenst! Groeten, Mike de Graauw Customer Care

(Michèle Tewes) #6

Jammer dat MWW dit niet mogelijk maakt, Arnoud Engelfriet is volgens mij iemand die weet waar ie het over heeft (ik ken hem niet persoonlijk).