Even voorstellen: Nina, Zeldenrust Haystack

(Nina) #1

Hi,

Sinds 2010 verkoop ik slowfeeders voor paarden in onze webshop. (mijnwebwinkel.nl) Naast de slowfeeders verkopen wij ook paardenkruiden. Deze twee samen zijn de core. Verder doen we aan huis nog wat met diervoeders etc maar daar ligt duidelijk minder focus op.
Ik hoop hier nog wat handige tips en trucs te leren die het allemaal wat gestroomlijnder kunnen maken. Omdat het nu serieuze vormen aan neemt is het tijd voor professionalisering :wink:
Verder ben ik nog full time moeder, huisvrouw en echtgenoot en hebben we twee honden, kippen, en paarden aan huis. Erg gezellig maar druk :wink:
Have fun!

(Patrick Heijmans) #2

Welkom en bedankt voor je introductie @ZeldenrustHaystack
Heb je specifieke problemen waar je tegen aan loopt met je webwinkel ?

(Nina) #3

Dank je! Problemen wil ik het niet noemen. Er zit elk jaar weer groei in dus we gaan gestaag door. Twijfel nu wel of de webshop te splitsen in Paard en overig. De voeders etc zijn toch meer voor lokale verkoop. Terwijl de hooinetten en kruiden landelijk gaan en ook naar BelgiĆ«. Ik denk door een splitsing misschien beter de doelgroep aan te kunnen spreken. Maar twijfel nog door het extra werk wat het met zich meebrengt. Verder zijn we sinds kort actief op Instagram en hoop daar wat handig in te worden en meer zichtbaarheid te creĆ«ren. Er is nog genoeg te verbeterenā€¦

(Patrick Heijmans) #4

Heb je misschien ook een url? Dan kan ik een scan maken en andere tips geven over je webwinkel.

(Patrick Heijmans) #5

Eigenlijk het allerbelangrijkste voor nu is SSL. zorg dat je webwinkel veilig is.

Hierbij je persoonlijke webwinkelscan. Los na de SSL de 4xx fouten op, deze paginaā€™s worden nu niet gevonden.

Site Audit ( zeldenrusthaystack.nl).pdf (288,2 KB)

Bronnen met 4xx status code (details) - www.zeldenrusthaystack.nl.csv (8,1 KB)