Even voorstellen: Nancy van Patchouli.nl

(Nancy ) #1

Mijn naam is Nancy , ben getrouwd en moeder van 2 jongvolwassenen. Ben geboren en getogen in Gouda en woon sinds 16 jaar in de provincie Groningen. Ik werk fulltime voor de webshop in combinatie met de boekhouding voor mijn man die zelfstandige is.

Mijn eerste webshop met nieuwe kinderkleding ben ik gestart in 2005 op het platform EasyShopmaker, het platform wat inmiddels alweer ter ziele is. Na wat omzwervingen ben ik in 2014 mijn huidige webshop Patchouli.nl gestart bij MWW, waar ik erg tevreden mee ben. Hier verkoop ik trendy damestassen en mode accessoires. Sinds de introductie eind maart werk ik ook met de Klarna Checkout, waar ik ook erg tevreden over ben. Leuk om lid te zijn van dit forum en om kennis te maken met mede webshophouders en webshop professionals.

(Patrick Heijmans) #2

welkom en bedankt voor je introductie @Patchouli Ik denk dat we zeker veel van elkaar kunnen en gaan leren. Heb je vragen stel ze gerust in de daarvoor bestemde categorieen.

(Stichting WebwinkelKeur) #3

Welkom Nancy, toch alweer 13 jaar ervaring. Dat is erg veel in ecommerceland :wink: .

(Nancy ) #4

Dank je wel, maar toch is er veel veranderd in die 13 jaar, dus er blijft altijd wat te leren!