Even voorstellen: Miranda Bakkers van Domum Interieur

(Miranda Bakkers ) #1

Mijn naam is Miranda Bakkers een 47 jarige onderneemster uit Mierlo (Brabant).
De webshop is 22 januari van dit jaar live gegaan https://www.domum-interieur.nl/
Het is een webshop met unieke woonaccessoires van Industrieel tot Landelijk en alles er tussen in.
Passie voor interieur heb ik altijd al gehad en daardoor mag ik nu geoorloofd mooie spulletjes inkopen om daar weer andere blij mee te maken.
In de korte tijd dat ik besta heb ik al een mooie klanten kring opgebouwd, maar het smaakt naar meer.
Uiteindelijk is mijn doel om mijn huidige vaste baan te kunnen opzeggen en full time aan de slag te zijn met de webshop.
Door een mooi en toevallig gesprek ben ik dit avontuur begonnen en ondertussen heb ik een fijne samenwerking met deze leverancier opgebouwd.

Wat ik hier hoop te vinden is nog meer mogelijkheden te ontdekken om verder te groeien en daarover te kunnen sparren.

Met vriendelijke groet,
Miranda Bakkers
Domum Interieur
www.domum-interieur.nl

(Patrick Heijmans) #2

Welkom en bedankt voor je introductie @Miranda
Het lijken me allemaal unieke producten te zijn, maak je de foto’s dan ook allemaal zelf ?

Ik zal binnenkort je persoonlijke webwinkelscan afhebben, mocht je ondertussen vragen hebben kun je deze in de daarvoor bestemde categorie plaatsen.

(Jochem van Mill) #3

Welkom @Miranda. Dat is weer eens een andere niche. Heeft je werk in vast dienstverband raakvlakken met je webshop?

Groetjes van een ex-Geldroppenaar :slight_smile:

(Miranda Bakkers ) #4

Dank je wel @Patrick. De foto’s heb ik allemaal zelf gemaakt. Ik merk wel een groot verschil met de foto’s die ik nu maak en 5 maanden geleden. Nu ook professionele apparatuur dat scheelt veel en steeds meer het gevoel van hoe ik dat het beste kan doen. Alles in en om de webshop verzorg ik zelf wel met hulp van Johan (mijn man).

Top ik zie het graag tegemoet en als ik vragen heb zal ik ze zeker stellen.

(Miranda Bakkers ) #5

Dank je wel @Jochem, ik werk bij een bank op de afdeling bijzonder beheer. Geen enkel verband wat dat betreft. Wel veel interieurs van binnen gezien door mijn functie maar daar houd het raakvlak wel op.
Leuk zeg ik woon tegenwoordig in Mierlo maar ben geboren in Geldrop :slight_smile: Gaat echter geen belletje rinkelen bij je naam.

Groetjes van een tevens ex-Geldroppenaar :slight_smile:

(Jochem van Mill) #6

Ah dan kennen we elkaar daar van :rofl:
Zonder gein, volgens mij ben je van mijn leeftijd, je komt uit Geldrop… Strabrecht College?

Edit: Ah, ik zie op je LinkedIn-profiel dat je in '93 begonnen bent aan een HBO studie, toen was ik nog niet uit de luiers :stuck_out_tongue:

(Patrick Heijmans) #7

Hierbij jullie persoonlijke webwinkelscan @Miranda
Voor jullie is het belangrijk dat je de 4xx fouten en gebroken afbeeldingen oplost. In de bijlage 2 files met de url’s van deze afbeeldingen en waar deze staan.

Site Audit (domum-interieur.nl).pdf (283,1 KB)
Bronnen met 4xx status code (details) - www.domum-interieur.nl.csv (4,7 KB)
Gebroken afbeeldingen - www.domum-interieur.nl.csv (2,1 KB)

(Miranda Bakkers ) #8

Hoi Patrick,

Dank je wel ik ga ermee aan de slag dit weekend.

groetjes, Miranda

(Miranda Bakkers ) #9

Uh nee en ik weet zeker dat ik je luiers niet verschoond heb image

(Jochem van Mill) #10

:joy:
Nee dan kennen we elkaar niet nee :slight_smile: