Ervaring MijnWebwinkel t.o.v. WooCommerce

(Michèle Tewes) #1

Hi,

ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met WooCommerce? En dan vooral ten opzichte van MijnWebwinkel. Ik loop tegen steeds meer dingen aan bij MijnWebwinkel en overweeg om over te stappen, maar ben natuurlijk huiverig om dat hele circus op te starten.

Is WooCommerce handig in gebruik, betrouwbaar, werkt het in de praktijk goed? Tips en ervaringen zijn meer dan welkom!

Hartelijke groet, Michèle

(Fenne Hooymans) #2

Ik heb hetzelfde. Ik heb alleen gekozen voor Lightspeed, geen ervaring met Woocommerce. Ik heb 1 van mijn 2 webwinkels nu op Lightspeed draaien om te kijken of dit voldoende aan mijn eisen voldoet voordat ik ook de andere webwinkel verhuis. Het is wel wennen als je 8 jaar op MijnWebwinkel hebt gedraaid. Je kent dan alles zo goed, dat het veel tijd kost in het begin om alle knopjes van Lightspeed te ontdekken en te begrijpen. Dat zal ook wel zo zijn als je overstapt naar Woocommerce, dus hou daar rekening mee.

(Michèle Tewes) #3

Thanks voor het meedenken :smiley: Ja andere knopjes en werkwijze zou natuurlijk wennen zijn, dat is wel even gedoe, maar op zich niet erg. Ik ga ook eens naar Lightspeed kijken :+1:

(Robert) #4

Wij lopen ook steeds meer tegen dingen aan. Het is ook een erg mooi instap systeem voor een mooie prijs. Maar ben je wat groter of wil je meer is mijnwebwinkel erg beperkt. De andere systemen kunnen ons nog niet echt overtuigen ook omdat mijnwebwinkel wel een heel fijn en stabiel systeem is.

(Michèle Tewes) #5

Eens. Alleen de stabiliteit van MWW is in mijn ervaring ook lang niet altijd even goed. Maar het is inderdaad een prettig instap systeem en het is maar de vraag hoe stabiel anderen zoals WooCommerce zijn…